Розробка Brand-Book
Створення, розробка Brand Book (Бренд бук)
Бренд Бук (Brand Book) - посібник, що містить в собі опис та правила використання та застосування розробленого для Вас логотипу, фірмового стилю та багатьох інших компонентів.
Багато хто плутає поняття brand book і фірмовий стиль, у той час як це далеко не одне й те саме. Фірмовий стиль містить у собі регламентацію графічного та кольорового виконання рекламних, ділових та іміджевих матеріалів компанії та є лише однією зі складових brand book.
Функції ж brand book поширюються набагато ширше. Крім фірмового стилю, він являє собою сукупність докладної інформації про торгову марку, її місію, легенду, позиціонування, вимоги до упаковки, маркування продукту і рекламних матеріалів. Саме brand book допомагає грамотно використовувати розроблені елементи фірмового стилю, оскільки, з точки зору відповідності іміджу та позиціонування бренду, дуже важливо, щоб усі носії торгової марки були виконані в єдиному стилі та висловлювали спільну ідею.
Вартість та термін розробки бренд-бука
Кожен із пакетів розробки бренд-бука включає:
1. Розробка макетів елементів у векторному форматі Corel Draw (вихідники у форматі CDR).
2. Пояснення та порядок використання елементів (сам бренд-бук у форматі .pdf).
Елементи, які входять до складу пакету: | Bronze | Silver | Gold | Platinum |
Елементи фірмового стилю та ділова документація: | ||||
Логотип | ||||
Палітра | ||||
Бланки | ||||
Візитки | ||||
Конверти | ||||
Папка для документів | ||||
Шаблон презентації у PowerPoint | ||||
Компакт-диск (обкладинка + "яблуко") | ||||
Іміджева та сувенірна продукція: | ||||
Календар кишеньковий | ||||
Календар перекидний настінний | ||||
Блокнот | ||||
Візитниця | ||||
Пакет | ||||
Бейдж | ||||
Наклейка | ||||
Щоденник | ||||
Одяг та уніформа: | ||||
- бейсболка | ||||
- Футболка | ||||
- краватка | ||||
- комбінезон | ||||
Прапор настільний | ||||
Прапор | ||||
Посуд: | ||||
- кружка | ||||
-склянка | ||||
- чашка зі блюдцем | ||||
- тарілка | ||||
Запальничка | ||||
Ручка | ||||
Попільничка | ||||
Брелок | ||||
Логотип - відображення на мобільному телефоні | ||||
Телефонна пластикова карта | ||||
Корпоративний дизайн | ||||
Зовнішня реклама: | ||||
- перетяжка | ||||
- лайт-бокс | ||||
- вивіска | ||||
- штендер | ||||
- вуличний покажчик | ||||
- табличка перед входом | ||||
- стелла | ||||
- зовнішнє оформлення торгової точки | ||||
Оформлення інтер'єрів: | ||||
- кабінетні таблички | ||||
- внутрішні покажчики | ||||
Оформлення автотранспорту: | ||||
- легковий автомобіль | ||||
- фургон | ||||
- вантажний | ||||
Вартість | 20000 грн. / $600 |
40000 грн. / $1200 |
80000 грн. / $2400 |
120000 грн. / $3600 |
Термін розробки: 10-30 робочих днів.
Завантажити приклад бренд-бука (пакет Bronze) у форматі .pdf [540 Кб]
Що потрібно зробити для замовлення послуги?
Для розробки індивідуального бренд-буку просимо заповнити та обробити бриф.
Завантажити бриф на розробку бренд-бука
Заповнений бриф надішліть на адресу: info@flomaster.ua
Після отримання від Вас брифа менеджер нашої студії зв'яжеться з Вами.
Що Ви отримуєте в результаті?
- Оформлений посібник бренду формату А4 (бренд-бук) в електронному форматі pdf. Кількість сторінок бренду-бука залежить від специфіки бренду.
- Оригінал-макети фірмового стилю бренду в будь-яких векторних форматах.
Brand book є інструментом маркетолога, бренд-менеджера та інших фахівців, що допомагає оперувати загальними елементами та властивостями бренду. Brand book може бути різним за своєю структурою та обсягом інформації залежно від потреб кожного конкретного клієнта. Виділяють, як правило, два типи brand book - для компанії в цілому або для конкретного продукту. Від того якого типу brand book належить, залежить його обсяг і структура побудови.
Корпоративний brand book орієнтований на систематизацію всіх матеріалів присвячених компанії, обов'язково включає зведення правил щодо використання елементів фірмового стилю. Brand book цього типу містить інформацію про спектр послуг, які надає компанія, а також про її підрозділи та їхню діяльність.
Brand book, розроблений для продукту або лінійки продуктів, більшою мірою націлений на опис безпосередньо бренду, а інформація про компанію міститься в ньому в прикладному вигляді.
Корпоративний brand book крім вказівки загальних стандартів торгової марки, містить також інформацію про застосування елементів фірмового стилю на упаковці продукту та інших рекламних матеріалах, стандарти розташування бренду, їх співвідношення та оформлення. Ця інформація дуже важлива, особливо, якщо бренд має широку асортиментну лінійку, а також у тих випадках, коли він виробляється у різних регіонах чи країнах.
Незалежно від того, до якого типу належить brand book, його основне завдання спрямоване на збереження впізнаваності торгової марки, її відмінних рис, охорону ексклюзивності.Таким чином, видно наскільки велике значення brand book, як головної централізуючої одиниці інструментарію виробника, що систематизує всі елементи бренд-айдентики.