Євро-2012 стало романтичнішим!
(Газета 'БЛІК.UA', 15 грудня 2009 року)
www.blik.ua
Все йде за планом. Можна так кількома словами охарактеризувати наближення фінального турніру Євро-2012, який через два з половиною роки відбудеться в Польщі та Україні. Минулого тижня УЄФА підтвердила, що матчі відбудуться у чотирьох українських містах – Києві, Донецьку, Харкові та Львові, а вчора, з легкої руки президента УЄФА Мішеля Платіні, Євро-2012 отримав свій логотип та слоган.
Церемонія відкриття відбулася опівдні у центрі Києва на Михайлівській площі. Окрім мерів наших міст-учасників, спортивних зірок та чиновників у презентації логотипу взяли участь Президент України Віктор Ющенко та прем'єр-міністр Юлія Тимошенко. У зв'язку з цим заходи безпеки у центрі Києва були підвищеними. Автомобільний рух було перекрито, переміщення пішоходів обмежене. Крізь металошукачі «продзвонювали» всіх без винятку. Передбачливі VIP-гості дрібницю та металеві предмети з кишень викладали, а ось президенту «Динамо» Ігорю Суркісу довелося неодноразово здійснювати процедуру проходу через ворота. Сама церемонія зайняла менше півгодини. Вгору над Михайлівським Золотоверхим злетіли червоно-біло-синьо-жовті повітряні кульки. Ті ж кольори були присутні й у самому логотипі. Разом із девізом «Творимо історію разом» присутні оцінили й саму символіку Євро-2012.
Попереду ще багато секретів, які розкриються в міру наближення футбольного свята. Але не заглядатимемо так далеко. Головне – стримати своє слово про те, що встигнемо, про те, що збудуємо, про те, що приймемо та проведемо Євро-2012 на найвищому рівні. Незважаючи на наявність девізів і логотипів, роботи ще непочатий край.
Презентація атрибутів футбольного чемпіонату відбулася вчора у центрі Києва
У морозному Києві Платіні був одягнений по-осінньому
Андрій Шевченко та президент «Динамо» Ігор Суркіс теж долучилися до презентації
Що означає логотип
«В основі емблеми – квітка з пелюстками, що символізують кожну країну-учасницю, – характеризує логотип офіційний сайт УЄФА. – У середині композиції розташований футбольний м'яч, який уособлює емоції та пристрасть турніру. Стебло квітки означає структурний аспект континентальної першості, УЄФА та європейський футбол. Візуальна концепція нерозривно пов'язані з темою природи. На офіційному логотипі турніру гармонійно поєднуються зелений ліс, жовте сонце, блакитні вода та небо, фіолетова ожина. Яскраві тони є центральним елементом палітри кольорів, яка буде використовуватися у візуальному оформленні турніру».
Якими вони були

Думка фахівця
Андрій Волхонський, керівник студії графічного дизайну LogoMaster® Studio та студії дизайну FloMaster ® Web & Design Studio:
– Логотип Єuro-2012 складається із двох частин: перша – це, власне, сам знак, друга – напис. Можу сказати, що у знака досить складна форма, напис – виглядає досить гідно і цікаво (при цьому дуже добре читається).
На мій погляд, знак має якийсь наліт дитинства, він не серйозний та не дорослий. Якщо трохи пожартувати - то гілочка з м'ячем посередині мені нагадує "чупа-чупс", бічні квітки - щось пов'язане з 8 березня. Також хотілося б відзначити, що логотип виглядає м'яко (через форму квітки) і ніяк не відбиває боротьби, а також серйозної та жорсткої гри на полі за звання чемпіона Європи.
Видно, що квітки з боків витримані у кольорах прапорів: Польщі – «біло-червоний», та України – «жовто-блакитний». На мою думку, лого не надто відображає колорит двох країн. У логотипі є дуже багато кольорів і кольорів. Мені здається, тут бажано було б використати максимум до 4 кольорів. Причому не використовувати градієнтні заливки, які дуже складно друкувати (наприклад, футболки, прапори і т.д.). Загалом логотип Євро залишив двояке враження. З одного боку, чисто технічне виконання знаку мені не сподобалося. З іншого – логотип чимось дуже притягує до себе. Але будь-який логотип можна розхвалити, так і повністю розкритикувати, тому головне, щоб він запам'ятався і сподобався всім любителям футболу.
Влад Семенко, blik.ua
Джерело: http://www.blik.ua/content/view/27313/39/